Helt helt liksom..

Hver helg har jeg vaske hjelp.

Jeg vasket selv før, så ble jeg syk og helten  måtte overta. Og altså, helten er en helt av mange grunner. Vasking, er ikke en av de.

For du har de som lager sitroner om til saft.

Også har du de som gjør motsatt og ca der er han. Jeg tror faktisk han klarer å finne frem flere sitroner underveis også jeg. For selv om helten oftest er blid, så gjør vasking han mere gretten enn en middels lang shoppingtur.

Og det sier litt.

Likevel, en ting er jo denne sjarmerende 40års trassen, noe annet er den herlige mangelen på kompetansen innen husvask.

For du vet når du har sånne små barn som gjerne vil hjelpe til, stort sett hjelper de aldri, mere jobb lager de alltid. Og vasker de noe er det kun på samme flekk. La meg si det sånn, det er litt som å reise tilbake til en tid der barna var små.

Dette i tillegg til å måtte vente ca 3,7 år på at han innså vaske behovet og at han etter endt vasking da begynte å rydde ?.

Det, var avgjørende for at vi fikk vaskehjelp.

Og jeg må jo ærlig si, at å våkne opp etter lading, huset er nyvasket, det er helg og helten er helt fornøyd, hver eneste uke, altså det er ikke bare helten som er fornøyd med dette valget.

Ha en fresh Mandag 

Hvem er du, når du ikke lengre er deg selv?
Posts created 273

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top