Tenk om alt sto kun på viljen ..

Tenkt om alt sto kun på viljen,

og jeg bare kunne reise meg å gå

Jeg hadde løpt rett ned på jobb,

jeg ville jobbet ifra nå.

Tenk om dagene var mine,

og jeg kunne gjøre alt jeg ville selv

Jeg skulle vært tilstede,

også nyte her nå

Jeg skulle gått turer, også reist,

og sett alle de jeg savner så.

Tenk om livet lå helt åpent

Uten noe, som tynger deg ned der du er

Ville du levd og nytt det,

så mye du klarer og kan??

Eller ville du lagt deg ned,

fordi det nå går ann??

Om alt sto kun på viljen min

Ville jeg valgt meg mere av det enkle livet

For jeg trenger ikke klare alt,

eller ha alt av sånne store, flotte, eller fine greier

Aller mest,

vil jeg bare klare det de aller fleste pleier ..

Heidi

……………..….…♥……………..…….

#tidenimellom

#bytidenimellom

Hvem er du, når du ikke lengre er deg selv?
Posts created 273

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top