Hei

I mange år har jeg gått med en lett summing i hodet. En summing av ord som floker seg sammen og utgjør en liten eller større del. 

Så jeg skrev de ned. Jeg skrev om der og da, og i de spesielt tunge tidene fant jeg ordene som beskrev hvordan det var. Jeg skrev for meg selv, for å ha det å se tilbake på. 

Når alt var over, ville de være en del av dette marerittet skrevet ned. Perspektivet mitt.  

Så kom Instagram og lykkelige bilder danser over netthinnen, og ordene skrek etter oppmerksomhet.

Og Jeg hoppet i det, først på Instagram som tidenimellom, med en bit av min virkelige verden.

Grunnen er så enkel som ett ønske å ta plass.

Men Dette, det skal være stedet, hvor alle tankene mine skal samles på ett sted. Den gode, men også den vonde 

Kanskje man først da innser hvor utrolig kaotiske de virkelig er. Eller kanskje de vekker noe gjenkjennelige i flere. 

Noen dager er spesielt tunge, andre enklere.

Men selv om dagen ikke er god, så er det noe godt.

Og akkurta der finner jeg de fineste farger.

Denne bloggen er om den egentlige meg. Den jeg er uten alt som skjedde, med det som skjer, og lykker. Store, små og magiske..

Så her er jeg, på min reise, med mitt bidrag, og min stemme i samfunnet.

 

 

Hvem er du, når du ikke lengre er deg selv?
Posts created 273

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top