Ny uteplass

Jeg elsker deilig kaffe

Spesielt i solskinns vær

Den gir meg en smak av sommer

Som jeg kjenner jeg trenger nå her

Jeg åpner opp en dør på gløtt

Og bare står og ser

På alt det helten lager til

Så jeg kan nyte, enda mer

Så setter jeg meg ned litt der.

På teppet jeg har med.

Tar en sup av kaffen og tenker litt på det

Hvor heldig jeg har vært med han

Den helten av en mann.

Som lager til en plass for meg

Så ute kan gå ann.

«Jeg er jo også det med deg,

Din kråke» ler han blid

Og sånn er det, for duo’n oss

Er ment for evig tid

Hvem er du, når du ikke lengre er deg selv?
Posts created 273

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top