Gråvær

Noen dager er bare grå, 

ute og inne.

Og dager som denne, der søvnen teller fire netter uteblitt, så passer det på en måte at regnet tar bort alt lyset snøen ga. 

Det liksom bare fører seg inn i rekken av grått, og understreker dagens undertone.

Likevel kjenner jeg en sånn fargerik futt inni meg, en futt som bare lyster på å hoppe ut av senga og bare rope; I’m baaaack..

Og Selv om jeg kanskje ikke er helt «back», så kjenner jeg alltid på det, 

når jeg er der, lengst ifra å være tilbake. 

Potensialet mitt liksom, 

Det som ligger inni meg og venter.

Bare venter på å hoppe frem og ta meg tilbake.. Og, JEG kommer.

Jeg skal bare klare å røre tærne mine litt først.
 

Hvem er du, når du ikke lengre er deg selv?
Posts created 273

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top