Så er dagen her ..

Endelig er dagen her

Og denne, den har vi ventet så lenge på.

For i dag er det Kaisa sin dag.

Kaisa sin konfirmasjonsdag.

Og jeg burde ha sovet nå.

Sovet forlengs, og sovet godt, men det er som om 15 år med levd liv, og dager og år, og folk, og ting, og minner bare kjemper om sin plass. Så mens stillheten har lagt seg som en dyne over verden, er alt i meg helt våkent.

Og egentlig, vil jeg bare omfavne alt.

Omfavne stillheten og støyen, og alt som var, og er, og skal skje. Nå mens det er. For sånne dager som i dag, er så dyrebare. De er som kronen på verket i livet vårt.

Og i dag, handler om Kaisa.

Min fine, gode, sterke, modige, rause Kaisa

Akk, som jeg håper at alt blir som denne jenta har drømt om, og at dagen kommer mild, og god, og mykt imot oss.

Og du, kjære fine Kaisa min.

Takk, for at du farger dagene mine i alle tenkelige farger. Du gir livet mitt mening, og jeg elsker deg høyere enn himmelen, og herfra til evigheten ♥️

Tillykke med dagen, min fine skatt

Hvem er du, når du ikke lengre er deg selv?
Posts created 273

One thought on “Så er dagen her ..

  1. Gratulerer masse med dagen. <3 Måtte dagen bli fylt av masse varme og kjærlighet. Ønsker din Kaisa all mulig lykke på veien videre i livet. <3 Kos dere masse.<3<3<3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top