Helst vil jeg vise deg..

Helst

vil jeg vise deg meg på mitt beste

Der ute

Der hvor jeg sjeldent er

men nyter så veldig å være

Trenger jeg da å vise det syke

Eller å dele så mye.

Eller fortelle om livet sånn det virkelig er

også der

Kan jeg ikke bare få gjemme det litt

Uten å frykte

at du går å dømmer om mitt

 

Det er det jeg trenger.

Så da gjør jeg det.

Jeg bare gjemmer det jeg kan

også pakker jeg hele meg godt inn

Og litt er jeg der jeg skulle vært

fordi det er midt i alt jeg egentlig hører til.

Så kan folk som ikke skjønner det

bare tro

eller tenke

eller si det de vil si.

For denne stunden ute

gjorde ikke jeg for de..

 

Heidi @tidenimellom

Hvem er du, når du ikke lengre er deg selv?
Posts created 273

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top