Når kroppen sier NEI, men resten sier bli ..

Det vanskeligste jeg vet

er å lytte

Når kroppen sier NEI !!

og resten sier bli

Når hele meg vil være

fordi jeg kjenner at jeg er

Da er det ikke lett å stoppe

Eller gi seg

Eller lytte til hva denne håpløse kroppen

prøver å si meg

For jeg vil så inderlig mye mere

enn det lille som jeg kan og får

Jeg vil leve mens jeg lever

Jeg vil ikke vente til det kanskje går

Jeg er lei av å spare til en sjelden stund

som jeg kanskje kan nyte

eller kanskje vil få

Jeg vil gjør det jeg ønsker selv

Jeg vil leve livet mitt nå!!

Og akkurat derfor;

Skal jeg leve og være

så ofte jeg kan

Jeg skal nyte alle stunder i livet mitt

Fordi det er da

jeg kan kjenne at jeg lever litt

Og selv om det koster

om jeg snubler mere enn jeg går

Så lever jeg for det lille

og alt det «friske» jeg får

 

Heidi ♥️

https://www.instagram.com/reel/C6VpCoBqvjy/?igsh=MWUyNG4wcmU3NXVwdA==

Hvem er du, når du ikke lengre er deg selv?
Posts created 273

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top