The Lions

Her er vi.

Meg, mamma og Heidi

Helten

Tenåringen/ keepern

Og lillesøster

Denne kontoen er min og vår historie.

Min fordi jeg er den som fører pennen, vår, fordi jeg deler fra vårt liv.

Jeg er syk med alvorlig grad av ME. Jeg er snart 40 år og pr nå sovende pedagog.

Jeg har skrevet i mange år, men aldri delt noe før her. Målet mitt med denne kontoen er å vise litt av livet med sykdom. Litt realitet, men også dele hvor mye fint som finnes i ett liv der øyeblikk samles.

Jentene våre er det fineste vi har.

Den eldste er keeper, hun er tenåring og sanger og fyller vår hver dag med ett god hjerte, fantastisk hjelp, ustoppelige sanger, og gode diskusjoner.

Lillesøster er stille, men bestemt. Hun føler alt litt ekstra sterkt, men danser seg gjennom hver dag. Hun trenger like mye venner som helt ro. Hun er den minste i huset, med har det største hjertet.

Helten, er den høyreiste kjekkasen i familien. Han er helten vår av så mange grunner, og aller mest fordi han viser at livet ikke handler om at alt går på skinner, men hvis vi holder godt fast i hverandre, så kommer vi gjennom hver sving litt sterkere.

Han er litt over 40, jobber i Nordsjøen og er livredd for å snakke høyt, men holder likevel tale for sine døtre.

Han dytter, heier, støtter, hjelper, holder, kjøper tamponger og er, enkelt nok, alt vi trenger.

Helten og våre 2 barn, er det som gjør livet mitt perfekt, rett og slett fordi det ikke er perfekt.

Men vårt.

Denne kontoen er kun små blikk inn til oss, men blikk der det er plass til alt, glede og sorg.

Fordi de begge er så sterkt tilstede.
 

Hvem er du, når du ikke lengre er deg selv?
Posts created 273

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top