The Lions

Så hvem er vi.

Vel, Mamma er meg, helten er pappa , tenåringen/ keepern er eldste og lillesøster er minstemor.. 

Jeg er litt rar, noe sær og veldig sta, det kommer jeg utrolig langt med, det gjør meg sikkert vanskelig å leve med til tider, men likevel så har jeg klart å kapre drømmemannen. 

Jeg er syk med alvorlig grad ME, men kun noe få ser hva dette er for oss.

Jeg liker ikke medlidenhet. Jeg setter stor pris på at de fleste er så gode mot meg, men jeg trengs ikke synes synd på. 

Målet med å vise litt mørkere(?) del av vår helhet og virkelighet er kun forståelse. 

Me er så mye mere enn å være trøtt å sliten. Kompleks og altomfattende. 

Og selv om mine dager består mer av øyeblikk enn lengre stunder nå, så er det så mye fint her også.

Min Instagram / blogg er kun små blikk inn til oss, men blikk der det er plass til alt, glede og sorg. Fordi de begge er så tilstede.

Jeg kjenner jeg er inni her, jeg er sikker på jeg blir frisk. Jeg drømmer om det hver eneste dag.

Men til da.. Kanskje dette gir deg litt mere innblikk i hva ME virkelig er??

Jentene våre er verdens beste.

Den eldste er keepern, hun er tenåring og sanger. Hun fyller hver dag med ett god hjerte, god hjelp, ustoppelige sanger, og litt rabalder.

Lillesøster er stjernen vår, hun er stille og rolig, men den største dynamitten i huset. Hun danser seg lett gjennom hver dag, og tar det mest på strak arm. Hun er vår minste , med det største hjertet. Like dyrebar som søstera, og for alltid lillesøster. 

Drømmemannen min er den høyreiste, mørke kjekkasen i familien, han er snill som få og han er den store sterke helten min. Jeg er så stolt av han der. Og utrolig glad for at han er min. Han er den som hater å snakke høyt, men som står foran en fullsatt sal bare for å vinne ett ballong hjerte til minsten. Som sitter på første rad og jubler når eldstemann synger sin første solo. Som på en vanlig lørdagskveld sitter å ser på barbiefilmer fordi jentene hang seg opp i de en periode. Han er den som viser at livet handler ikke om at alt går på skinner, men hvis vi holder godt fast til hverandre, så kommer vi gjennom hver sving litt sterkere. 

Han og våre 2 barn , er de som gjør livet mitt perfekt, rett og slett fordi det ikke er perfekt. Perfekt er ikke viktig, for vi har funnet det riktig for oss, akkurat her og akkurat nå.. 

Life isn’t about waiting for the storm to pas..

But to learn how to dance in the rain…
 

Hvem er du, når du ikke lengre er deg selv?
Posts created 273

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top