Jeg vil også være ..

Jeg vil også være

i den tiden som jeg har og får

Jeg vil leve når jeg lever,

Og ikke vente til det kanskje går

For jeg mister altfor mye

mens jeg sparer til en sjelden stund

Jeg vil leve lett og fritt og fullt

bare være

uten grunn

 

Så jeg stjeler korte øyeblikk

selv om de gir meg tyngre skritt og vei

For jeg trenger også tid «litt med»

I denne søken etter meg

Og det er tungt å måtte gi seg

når jeg endelig er med og her

Men jeg skal nyte hvert ett øyeblikk

av det jeg får

og kan og er.

Husk at øyeblikk du ser

kan være det øyeblikk den andre får..

 

 

@tidenimellom

Hvem er du, når du ikke lengre er deg selv?
Posts created 273

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top