Trenger du hjelp til jul?

Jeg har mye bøker.

Langt mere enn jeg vil få lest. Og dessuten har jeg kjøpt meg ett lite brett, som holder på en hel verden av ord. Utallige bøker venter på meg, inni der. Og jeg elsker bøker. Elsker å dykke ned i andre verdener, og bare flyte med i noe annet.

Men,

alle disse bøkene som ligger her hos meg, de rekker ikke jeg å lese. Så da har jeg tenkt.

Mon tro om ikke noe av mitt, kan komme noen andre til nytte nå i julen?

Kanskje en av bøkene, eller noe klær, utstyr, leker eller annet, kan være noe for deg, som ikke klarer å kjøpe julegaven selv?

Eller kanskje kan vi hjelpe med mat eller annet, nå i denne tiden.

Grunnen din, kan være så mangt. Men det er mange som trenger hjelp, så vi ønsker å hjelpe noen som virkelig trenger det. 

Bare send meg en melding på finn på en av annonsene vi har ute. 

( kode: 201562626 , barnefam : 201476002

bokgaver : 200885739 )

Så snakkes vi mere

 

Hvem er du, når du ikke lengre er deg selv?
Posts created 273

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top